Internetowy program telewizyjny

Wideo jako internetowe narzędzie marketingowe zdobywa sobie coraz większą popularność. Niezależnie od tego, czy tworzysz krótkie materiały promujące Twoje produkty na YouTube, webcasty transmitowane na żywo za pośrednictwem Upstream lub Livestream, czy prowadzisz rozmowy wideo za pomocą Skype’alub Google+, wszystkie te narzędzia mogą pomóc Ci budować biznesowy styl życia. Dziś łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej można nagrywać własne audycje, dystrybuować je w sieci i zarabiać na tym pieniądze. 

W Stanach Zjednoczonych każdego miesiąc oglądanych jest około 15 miliardów filmów wideo przesyłanych strumieniowo. YouTube to druga największa na świecie wyszukiwarka, dużo popularniejsza niż Bing i Yahoo! razem wzięte. W tej chwili miliony ludzi szukają w sieci pomocy dotyczącej interesujących ich spraw, takich jak kupno domu, leczenie łupieżu, nauka swahili czy hodowla świnek morskich. Daje Ci to spore możliwości zarabiania na zamieszczaniu w internecie pomocnych lub rozrywkowych materiałów wideo.

Najlepszym miejsce dla przedsiębiorców chcących zarabiać dzięki licznej rzeszy odbiorców materiałów wideo jest YouTube. Reklamy uruchamiane na YouTube generują rocznie miliony dolarów przychodu dla producentów wideo należących do programów partnerskich. Uruchomiony w 2007 roku program sprzedaje reklamy widoczne na YouTube i przynosi dochody ponad 20 tysiącom producentów wideo z 22 krajów. Serki z nich zarabiają na tym rocznie sześciocyfrowe kwoty, wielu rzuciło swoje posady i cieszy się nowym życiem, produkując materiały wideo, edukacyjne czy rozrywkowe.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *