Nagrywanie podcastów

Podcasty oferują znakomitą możliwość skupienia publiczności wokół niszowych tematów. Podobnie jak w przypadku innych cyfrowych publikacji, oznacza to, że jeśli przyciągniesz odbiorców atrakcyjnych dla reklamodawców lub wykorzystasz podcasty do promowania własnych produktów, to będziesz mógł zarabiać.

Pewnie zapytasz, co to jest podcast. Brzmi to technicznie, ale podcast to po prostu nagranie. Może to być nagranie audycji z radia internetowego lub tradycyjnego, wykład, rozmowa telefoniczna, muzyka czy każda inna prezentacja w formie audio, która może zainteresować słuchaczy. Obecnie podcasty zwykle dystrybuowane są w postaci plików MP3 i odsłuchiwane na odtwarzaczach typu iPod czy smartfonach. Podcasty mogą też być strumieniowane na stronie; wówczas wystarczy kliknąć przycisk ‚Odtwórz’, który uruchomi odtwarzacz.

Ponieważ nagrania to cyfrowe pliki, mogą być dystrybuowane i przechowywane w internecie bez ponoszenia kosztów. Choć internetowe stacje radiowe nie mogą pochwalić się tak liczną grupą słuchaczy, jak tradycyjne rozgłośnie, to ich audycje mogą być udostępniane w sieci, dzięki czemu są dostępne długo po tym, jak audycje nadawane na żywo się zakończyły.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *